Regulamin rezerwacji
SPIS TREŚCI:
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE ASYSTO
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI
4. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
5. DANE OSOBOWE
6. COOKIES I DANE EKSPLOATACYJNE
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Definicje:
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
FIRMA, USŁUGODAWCA –
Centrum TERAZ Magdalena Giers
Lenartowicza 10a/9, 80-704 Gdańsk
NIP: 5832860744
E-mail:
FORMULARZ REZERWACJI – formularz dostępny na Stronie Internetowej umożliwiający dokonanie Rezerwacji przez Usługobiorcę.
KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony Internetowej.
REZERWACJA - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Rezerwacji określające istotne warunki Usługi i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o świadczenie Usługi z Firmą.
STRONA INTERNETOWA – strona internetowa Usługodawcy dostępna pod adresem internetowym centrumteraz.asysto.pl.
USŁUGA – usługa świadczona przez Firmę na rzecz Klienta na warunkach ustalonych wspólnie przez Klienta i Firmę przed zawarciem umowy o jej świadczenie.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony Internetowej zgodnie z Regulaminem.
USŁUGOBIORCA, KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej, a także która zamierza zawrzeć umowę świadczenia Usługi z Firmą.
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
1.2. Strona Internetowa dostępna pod adresem internetowym centrumteraz.asysto.pl prowadzona jest przez Usługodawcę.
1.3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Strony Internetowej, z zastrzeżeniem postanowień skierowanych wyraźnie jedynie do konsumentów albo do przedsiębiorców. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.
1.4. Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości Usługodawca wskazuje, że samo zawarcie umowy wykonania danej Usługi objętej wizytą oraz jej realizacja przez strony dokonywana jest poza Stroną Internetową.
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE
2.1. Na Stronie Internetowej dostępna jest następująca Usługa Elektroniczna: Formularz Rezerwacji.
Formularz Rezerwacji – korzystanie z Formularza Rezerwacji rozpoczyna się z momentem kliknięcia na Stronie Internetowej pola „Rejestracja. Umów się na wizytę” lub kliknięciu odpowiedniego przycisku w górnej belce Strony Internetowej. Dokonanie Rezerwacji następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie trzech kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Rezerwacji (w tym dokonania wyboru terminu wizyty), (2) kliknięciu na Stronie Internetowej pod Formularzem Rezerwacji pola „Rezerwuję” oraz (3) potwierdzeniu chęci dokonania Rezerwacji poprzez podanie kodu SMS przesłanego automatycznie na podany numer telefonu komórkowego – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na Stronie Internetowej). W Formularzu Rezerwacji niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu komórkowego oraz istotnych warunków dotyczących Usługi wskazanych w Formularzu Rezerwacji.
Usługa Elektroniczna Formularz Rezerwacji świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Rezerwacji za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Rezerwacji za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
2.2. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu Internetowego w tym Konta Klienta: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa obsługująca standard HTML5; (4) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript, (5) dowolna rozdzielczość ekranu.
2.3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI
3.1. Strona Internetowa ma na celu umożliwienie i ułatwienie Klientowi złożenia Rezerwacji na wizytę przez Internet i zawarcia umowy o świadczenie Usługi.
3.2. Zawarcie umowy o świadczenie Usługi między Klientem i Firmą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Rezerwacji za pomocą Formularza Rezerwacji.
3.3. Płatności za wybraną usługę należy maksymalnie do 12 godzin po dokonaniu rezerwacji- za pośrednictwem serwisu Przelewy24.PL lub przelewem na konto firmowe: Centrum TERAZ Magdalena Giers 66 1020 1811 0000 0802 0355 5497.
3.4. Rezerwacje nieopłacone w ciągu 12 godzin zostają automatycznie anulowane.
3.5. Nieobecność na umówionej wizycie należy zgłosić najpóźniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem. Brak wcześniejszej informacji uniemożliwia zwrot dokonanej płatności.
4. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
4.1. Reklamacje związane ze świadczeniem przez Firmę Usługi Elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Strony Internetowej mogą zostać złożona przez Usługobiorcę lub Klienta na przykład: (1) pisemnie na adres: Wybickiego 4a/22, 83-050 Kolbudy lub (2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: .
4.2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady lub nieprawidłowości; (2) żądania; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Firmę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Firmę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
5. DANE OSOBOWE
5.1. Administratorem danych osobowych Usługobiorcy/Klienta zawierającego umowę jest Usługodawca/Firma. Dane osobowe Usługobiorcy/Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Usługodawca/Firma zapewnia kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.
5.2. Dane osobowe Usługobiorcy/Klienta przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z realizacją umowy zawartej z Usługodawcą/Firmą. Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy/Klienta jest konieczność realizacji umowy, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem.
5.3. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę/Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w umowie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy skutkuje brakiem możliwości zawarcia umowy z Usługodawcą/Firmą.
5.4. Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Usługodawcy/Firmy. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Usługodawcy/Firmy wskazany na wstępie.
6.COOKIES I DANE EKSPLOATACYJNE
6.1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Strony Internetowej (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający naszą Stronę Internetową). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
6.2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających Stronę Internetową w następujących celach:
dostosowywania zawartości Strony Internetowej do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze Strony Internetowej.
prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania z Strony Internetowej.
6.3. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Serwisu.
6.4. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez naszą Stronę Internetową – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
6.5. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
6.6. w przeglądarce Chrome
6.7. w przeglądarce Firefox
6.8. w przeglądarce Internet Explorer
6.9. w przeglądarce Opera
6.10. w przeglądarce Safari
6.11. Administrator przetwarza również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem ze Strony Internetowej (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Serwisem Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę Serwisu Internetowego. Dane te nie są ujawniane osobom trzecim.
7.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
7.1. Umowy zawierane są w języku polskim.
7.2. Zmiana Regulaminu:
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, dodaniu nowego przedmiotu Rezerwacji - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
7.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
REGULAMIN FUNKCJONOWANIA GABINETU PSYCHOLOGICZNEGO
CENTRUM TERAZ
1. Centrum TERAZ tworzy zespół specjalistów (psycholog, psycholog dziecięcy, psycholog sportowy, terapeuta rodzin, pedagog, trener Biofeedback, trener mentalny, trener umiejętności społecznych, terapeuta par i małżeństw).
Centrum TERAZ oferuje konsultacje i terapie dla rodziców, dzieci, nastolatków i dorosłych oraz zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, jak również kursy i szkolenia dla rodziców i specjalistów.
Spotkania odbywają się w gabinecie przy ul. Lenartowicza 10a/9 w Gdańsku a także w formie online.
2. Korzystanie z usług Centrum TERAZ odbywa się na zlecenie klienta lub rodzica/opiekuna prawnego dziecka. Jest dobrowolne i odpłatne. Wysokość opłat za usługi jest ustalana na podstawie cennika, który jest dostępny na stronie do rezerwacji wizyt.
3. Zapisy na konsultacje psychologiczne i pierwszą wizytę odbywają się drogą telefoniczną: 503-790-747 lub mailową pod adresem: kontakt@centrumteraz.pl oraz za pomocą kalendarza internetowego udostępnionego na stronach: www.centrumteraz.pl https://centrumteraz.asysto.pl
4, Potwierdzeniem udziału w pierwszej konsultacji/spotkaniu diagnostycznym jest płatność ustalonej kwoty na konto Centrum TERAZ w ciągu 12 godzin od zlecenia rezerwacji.
5. Płatności można dokonać przelewem tradycyjnym:
Centrum TERAZ Magdalena Giers
numer konta: 66 1020 1811 0000 0802 0355 5497
W tytule przelewu: imię i nazwisko dziecka/klienta, data spotkania
lub przelewem blik na telefon:
Centrum TERAZ Magdalena Giers 503 790 747
W przypadku rezerwacji dokonanych przez kalendarz udostępniony na stronie internetowej płatności można dokonać za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl.
6. Psycholog dla dzieci i młodzieży na pierwsze spotkanie konsultacyjne zaprasza samych rodziców.
7. Kolejne spotkania umawiane są bezpośrednio z terapeutą prowadzącym. Płatność w gabinecie gotówką podczas spotkania lub przelewem na konto- minimum dzień przed wizytą.
Istnieje możliwość opłacenie zajęć z góry za cały miesiąc.
8. Spóźnienie się na wizytę nie powoduje jej przedłużenia ani odrobienia wizyty w innym terminie.
9. Centrum TERAZ zastrzega sobie prawo do zmiany oferty, w szczególności poprzez dodawanie lub rezygnowanie z realizowania wybranych zajęć, jak również poprzez wprowadzanie modyfikacji cen za wykonywane usługi.
10. Klient albo rodzic/opiekun prawny dziecka ma prawo w dowolnym czasie zrezygnować z terapii, o czym uprzedza terapeutę minimum na trzy dni robocze przed kolejnym spotkaniem.
11. Rodzic/opiekun prawny dziecka jest zobowiązany do:
a) zapoznania się przed pierwszą wizytą z regulaminem Centrum TERAZ oraz polityką prywatności;
b) przestrzegania terminów wizyt i dbania o regularne uczestnictwo dziecka w zajęciach;
c) przekazania ważnych informacji o stanie zdrowia dziecka, w tym udostępnienie wglądu do posiadanych opinii i orzeczeń, a także informacji o przyjmowanych lekach
12. Terapeuta jest zobowiązany do:
a) rzetelnej pracy i dostosowania form i metod pracy terapeutycznej do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka;
b) wymiany informacji na temat przebiegu zajęć oraz spostrzeżeń o postępach dziecka z rodzicem/opiekunem prawnym (na osobnej wizycie bez obecności dziecka);
c) terapeuta zapewnia dziecku prawo do poufności. Tajemnica zawodowa może zostać uchylona jedynie w przypadku zagrożenia zdrowia, bezpieczeństwa lub życia dziecka;
d) rezerwowania miejsc na kolejne spotkania terapeutyczne;
e) przekazywania danych dziecka albo rodzica/opiekuna prawnego dziecka potrzebnych do sporządzenia faktury.
13. Zgłaszanie nieobecności, spóźnień lub propozycji zmiany terminów wizyt:
a) Zgłoszenie należy przekazać bezpośrednio do terapeuty prowadzącego drogą telefoniczną (SMS) lub email (kontakt@centrumteraz.pl).
b) Centrum TERAZ zastrzega sobie możliwość podania maksymalnie dwóch propozycji terminu odrobienia wizyty.
c) Planowana nieobecność klienta/dziecka na wizycie powinna być zgłaszana najpóźniej 24 godziny przed umówioną wizytą.
d) W przypadku niezgłoszonej wcześniej nieobecności klienta/dziecka Centrum TERAZ obciąży klienta albo rodzica/opiekuna prawnego dziecka pełną ceną wizyty (100% ceny). Kwotę należy uiścić przelewem na konto przed kolejna wizytą.
14. Wizyta, która nie odbędzie się w ustalonym terminie z winy Centrum TERAZ, zostanie odrobiona w najbliższym możliwym terminie a kwota za nieodbytą wizytę, jeśli była opłacona wcześniej przelewem, zostanie rozliczona jako opłata za kolejną wizytę zgodnie z grafikiem wizyt.
15. W przypadku chęci otrzymania zbiorczej faktury na koniec miesiąca należy przekazać dane potrzebne do jej sporządzenia na adres: kontakt@centrumteraz.pl
16. W przypadku rejestracji na zajęcia grupowe (Trening Umiejętności Społecznych, Grupowe treningi mentalne dla sportowców, Młodzieżowa grupa wsparcia, kursy i szkolenia stacjonarne- Szkoła dla Rodziców i Wychowawców, Dziecko w rozwodzie) należy uiścić opłatę według cennika w całości lub pierwszą ratę (połowę ceny) na 10 dni przed rozpoczęciem danego treningu/warsztatu w celu rezerwacji miejsca.
Opłatę można uiścić w formie przelewu lub gotówką osobiście u osoby prowadzącej. Płatność drugiej raty (przelewem lub gotówką) następuje najpóźniej w połowie trwania treningu/ szkolenia.
17. Ze względu na specyfikę zajęć grupowych nie ma możliwości odrobienia nieobecności w innym terminie lub w innej grupie. Nie ma również możliwości odliczenia kwoty za niewykorzystane zajęcia.
Regulamin niniejszy obowiązuje od 01.08. 2024 r. do odwołania.